Associa't a la festa

L’Associa’t està adreçat al gran i divers teixit associatiu de la ciutat: des de les pròpies associacions i fundacions als espais comunitaris, les plataformes ciutadanes i els moviments socials que fan de Barcelona una ciutat més justa i democràtica. Els objectius del projecte són donar visibilitat i posar en valor la importància i la riquesa d’aquest ecosistema social. Enfortir i empoderar aquestes organitzacions i esdevenir un espai de trobada, relació i articulació de les entitats de la ciutat.

Fem sentir el valor del teixit associatiu de Barcelona.

Associa't a la Festa

L’Associa’t a la festa és el punt de trobada entre l’associacionisme i la ciutadania durant les festes de La Mercè. Compta amb una programació singular i cent per cent coproduïda juntament les associacions participants.

Viver de Comunicació

El Viver de comunicació és una proposta de comunicació transversal, comunitària, estratègica i transformadora. Volem enfortir el treball comunitari i el teixit associatiu de Barcelona des de la comunicació. Enforteix-te, articulat i participa-hi!

7 ràdios comunitàries treballen plegades per oferir l’Associa’t a la Festa més radiofònic

Set ràdios comunitàries de la ciutat i 20 hores de programació en directe des del bell mig de la plaça de Catalunya. A l’Espai de omunicació de l’Associa’t a la Festa, que tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de setembre en el marc de les festes de La Mercè 2018, s’hi instal·larà durant els tres dies un estudi de ràdio i tele des d’on viurem en directe i en streaming què passa a la plaça. Amb ràdios comunitàries de la ciutat que emetran programes sobre associacionisme, amb entrevistes a entitats, actuacions, debats temàtics i molt més.

Aquest espai, coordinat per Torre Jussana: Centre de Servei a les associacions, que també havia coordinat l’espai de ràdio ubicat a la plaça de Catalunya durant les festes de La Mercè, té com a objectiu ser un espai atractiu de comunicació en directe des de la mateixa plaça de Catalunya, a través d’emissores de ràdio associatives que, al mateix temps, permeti explicar i mostrar de manera atractiva l’acció de les entitats de la ciutat.

La principal novetat de l’espai dedicat a les ràdios d’enguany és que les emissores participants preparen i realitzen la programació de manera conjunta i a través d’equips integrats per membres de les diferents emissores.

Així, les ràdios ja han començat a treballar plegades per preparar els continguts. Com en anteriors edicions de l’Associa’t a la Festa se centraran en mostrar i visualitzar les entitats de la ciutat i els seus projectes. En aquesta ocasió, però, s’han proposat fer-ho de manera més innovadora, explorant nous formats de continguts radiofònics que es treballaran amb les entitats convidades i fomentant que hi hagin tot tipus d’actuacions i propostes escèniques.

La programació de ràdio de l’Associa’t es podrà seguir en directe des de la plaça i també a través de l’streaming en vídeo a través de la nostra pàgina web.

Les ràdios que hi participaran són les següents:

7deRàdio Barcelona: http://www.7deradio.cat

Boca Ràdio 90.1FM: http://www.bocaradio.org

Ràdio Ateneu del Clot: http://www.ateneudelclot.com/radio

Radio Ciutat Vella: http://www.radiociutatvella.es

Radio Nikosia: https://www.radionikosia.org

Radio Ona de Sants-Montjuïc: http://www.onadesants.cat

Radio Trinijove: http://radiotrinijove.or

Seguim treballant per informar-vos i compartir amb vosaltres la graella de programació més detallada a partir de setembre!