Associa't a la festa

L’Associa’t està adreçat al gran i divers teixit associatiu de la ciutat: des de les pròpies associacions i fundacions als espais comunitaris, les plataformes ciutadanes i els moviments socials que fan de Barcelona una ciutat més justa i democràtica. Els objectius del projecte són donar visibilitat i posar en valor la importància i la riquesa d’aquest ecosistema social. Enfortir i empoderar aquestes organitzacions i esdevenir un espai de trobada, relació i articulació de les entitats de la ciutat.

Fem sentir el valor del teixit associatiu de Barcelona.

Associa't a la Festa

L’Associa’t a la festa és el punt de trobada entre l’associacionisme i la ciutadania durant les festes de La Mercè. Compta amb una programació singular i cent per cent coproduïda juntament les associacions participants.

Viver de Comunicació

El Viver de comunicació és una proposta de comunicació transversal, comunitària, estratègica i transformadora. Volem enfortir el treball comunitari i el teixit associatiu de Barcelona des de la comunicació. Enforteix-te, articulat i participa-hi!