Associa't a la festa

L’Associa’t està adreçat al gran i divers teixit associatiu de la ciutat: des de les pròpies associacions i fundacions als espais comunitaris, les plataformes ciutadanes i els moviments socials que fan de Barcelona una ciutat més justa i democràtica. Els objectius del projecte són donar visibilitat i posar en valor la importància i la riquesa d’aquest ecosistema social. Enfortir i empoderar aquestes organitzacions i esdevenir un espai de trobada, relació i articulació de les entitats de la ciutat.

Fem sentir el valor del teixit associatiu de Barcelona.

Associa't a la Festa

L’Associa’t a la festa és el punt de trobada entre l’associacionisme i la ciutadania durant les festes de La Mercè. Compta amb una programació singular i cent per cent coproduïda juntament les associacions participants.

Viver de Comunicació

El Viver de comunicació és una proposta de comunicació transversal, comunitària, estratègica i transformadora. Volem enfortir el treball comunitari i el teixit associatiu de Barcelona des de la comunicació. Enforteix-te, articulat i participa-hi!

Allò que som

L'Associa't a la Festa és un projecte coproduït per la Direcció de Serveis d'Acció Comunitària de l'Ajuntament de Barcelona juntament amb totes les entitats participants, que són les que autogestionen les activitats del programa de l’Associa’t; compta també amb la col·laboració de l'Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) i altres departaments municipals.