Us presentem Ràdio Associa’t, la ràdio oficial d’Associa’t a la Festa

Engeguem els preparatius d'Associa't a la Festa 2019 i ens fa molta il·lusió presentar-vos el que ja és oficialment Ràdio Associa't: el col·lectiu de 9 ràdios comunitàries i associatives de Barcelona nascut de la Festa de les entitats de la ciutat.

El que es va crear el 2018 com una proposta efímera pensada especialment per a l'ocasió, per radiar l'última hora a la plaça durant la tercera edició d'Associa't a la Festa, s'ha convertit en un projecte sòlid i amb continuïtat. Ràdio Associa't és fruit de la feina conjunta de 9 ràdios comunitàries de Barcelona coordinades per Torre Jussana7deRàdio, Boca Ràdio, Gran Via Ràdio, Ona de Sants-Montjuïc, Ràdioactius Poble Sec, Ràdio Ateneu del Clot, Ràdio Ciutat Vella, Ràdio Nikòsia i Ràdio Trinijove.

Des d'ara i fins al setembre, treballen plegades en una programació conjunta per oferir-nos una marató de ràdio que es podrà seguir en directe des de l’estudi habilitat al centre de la plaça i per streaming a associat.barcelona.

En aquesta quarta edició, Associa't a la Festa comptarà amb una ràdio més mòbil, més viva i més itinerant. Instal·lada a l'estudi de la carpa central de plaça Catalunya, Ràdio Associa't farà ràdio en directe des de la plaça de Catalunya (Barcelona) els dies 21 i 22 de setembre. Seran 20 hores de xou radiofònic per donar a conèixer les associacions i els projectes col·lectius de la ciutat i explicar què fan i què ofereixen a la ciutadania de manera immediata, atractiva i participativa. Amb entrevistes i debats sobre temàtiques d’actualitat relacionades amb el teixit associatiu, concursos, participació del públic, actuacions musicals, propostes escèniques i moltes sorpreses més.

Emmarcada dins les festes de La Mercè, Associa't a la Festa és el festival de les associacions de Barcelona. L'espai on viure i celebrar les virtuts d'associar-se. És per això que ens fa especialment contentes aquest projecte compartit nascut de la mateixa Festa, que ha fet llavor i s'ha convertit en Ràdio Associa't.

Si t'agrada la ràdio, vine a Associa’t a la Festa i viu-la en directe amb Ràdio Associa't!

On?

A la carpa central de comunicació d'Associa't a la Festa (situada al centre de la plaça de Catalunya, a Barcelona)

Quan?

• Dissabte 21 de setembre d’11h a 20 h