L'Associa't a la festa torna a bategar a la plaça de Catalunya

Finalment la pluja ens ha donat una treva i la primera jornada de l’Associa’t a la festa 2019 ha tancat amb un intens i constant batec comunitari. Aquest dissabte ha començat marcat per la pluja i algunes cancel·lacions d’activitats, sobretot les concentrades en les actuacions dels escenaris i els espais exteriors.

El temps, però, no ha aturat en cap moment el festival de les associacions de Barcelona que es concentra per quart any consecutiu al cor de la ciutat. Des de les 10h del matí fins a les 22h de la nit la plaça de Catalunya ha estat el centre de l’associacionisme amb actuacions en directe, instal·lacions artístiques, tallers i diverses propostes per a tota la família repartides en tres espais plaça, dos escenaris i tres carpes de tallers.

A més, 9 ràdios comunitàries i associatives, coordinades per Torre Jussana, han protagonitzat també gran part de l’activitat i el dinamisme de la jornada amb Ràdio Associa’t. Un estudi instal·lat a la carpa central de plaça de Catalunya amb una programació en directe i 9 hores de programació ininterrompuda. L’objectiu: donar a conèixer les entitats i els projectes col·lectius de Barcelona amb entrevistes, debats d’actualitat vinculats al teixit associatiu, concursos, participació del públic, actuacions músicals i molt més. Si us heu perdut l’emissió del programa podeu recuperar el vídeo de l’streaming en directe.

Una de les novetats d’enguany han estat també els itineraris temàtics, una guia per la programació d’Associa’t a la festa: drets humans, interculturalitat, gènere i diversitat sexual i justícia climàtica. Continuaran demà al llarg de tot el dia.

La programació d’Associa’t a la Fresca ha estat l’espai destacat per cloure el primer dia. Cinema a la freca per conèixer històries amb els valors de l’associacionisme com a rerefons. Dues hores de projeccions nocturnes a la pantalla gran de la plaça i on les entitats de la ciutat hi han pogut presentar documentals i audiovisuals de petit format.

Com cada any l’Associa’t a la festa, i gràcies a l’equip de comunicació, ha desplegat una cobertura especial a peu de plaça. Podeu estar al dia del bo i millor d’aquest primer dia d’Associa’t a la festa amb les fotos d’aquesta primera trobada. Podeu anar al nostre Flickr per veure una selecció d’imatges.

També ens podeu seguir a les nostres xarxes socials:

Demà diumenge hi tornem a ser a partir de les 10:30h i fins a les 22h.

Veniu a la plaça de Catalunya!