Diumenge a la plaça: segona jornada d’Associa’t a la Festa 2018

Continuem celebrant la vida associativa de la ciutat de Barcelona des de la plaça Catalunya. Aquest diumenge 23 de setembre, segon dia d’Associa’t a la Festa, hem començat a les 10h del matí i no hem parat fins les 8 del vespre.

Un dia més, hem comptat amb la ràdio en directe de l’Associa’t, des de l’estudi de l’Espai de Comunicació, situat al centre de la plaça. També hem alimentat la retransmissió via streaming.

Entre les múltiples opcions que han engrescat avui visitants i curiosos, hi hagut, per exemple, activitats en xarxa (coordinades entre entitats) com la de Superheroïnes, una aliança de quatre entitats socials que lluiten contra l'exclusió social; o la dels Plans de Desenvolupament Comunitaris, que han organitzat un taller per trencar estereotips.

A més, s’hi han tornat a programar desenes d’espectacles musicals de gran format als escenaris principals que han abraçat gèneres tan diversos com l’afrobeat, el gospel o la música celta.

Demà dilluns 24 de setembre hi tornem. De 10h a 20h celebrarem des de plaça Catalunya La Mercè més associativa i més plural.

Any