7 ràdios comunitàries treballen plegades per oferir l’Associa’t a la Festa més radiofònic

Set ràdios comunitàries de la ciutat i 20 hores de programació en directe des del bell mig de la plaça de Catalunya. A l’Espai de omunicació de l’Associa’t a la Festa, que tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de setembre en el marc de les festes de La Mercè 2018, s’hi instal·larà durant els tres dies un estudi de ràdio i tele des d’on viurem en directe i en streaming què passa a la plaça. Amb ràdios comunitàries de la ciutat que emetran programes sobre associacionisme, amb entrevistes a entitats, actuacions, debats temàtics i molt més.

Aquest espai, coordinat per Torre JussanaCentre de Servei a les associacions, que també havia coordinat l’espai de ràdio ubicat a la plaça de Catalunya durant les festes de La Mercè, té com a objectiu ser un espai atractiu de comunicació en directe des de la mateixa plaça de Catalunya, a través d’emissores de ràdio associatives que, al mateix temps, permeti explicar i mostrar de manera atractiva l’acció de les entitats de la ciutat.

La principal novetat de l’espai dedicat a les ràdios d’enguany és que les emissores participants preparen i realitzen la programació de manera conjunta i a través d’equips integrats per membres de les diferents emissores.

Així, les ràdios ja han començat a treballar plegades per preparar els continguts. Com en anteriors edicions de l’Associa’t a la Festa se centraran en mostrar i visualitzar les entitats de la ciutat i els seus projectes. En aquesta ocasió, però, s’han proposat fer-ho de manera més innovadora, explorant nous formats de continguts radiofònics que es treballaran amb les entitats convidades i fomentant que hi hagin tot tipus d’actuacions i propostes escèniques.

La programació de ràdio de l’Associa’t es podrà seguir en directe des de la plaça i també a través de l’streaming en vídeo a través de la nostra pàgina web.

Les ràdios que hi participaran són les següents:

7deRàdio Barcelonahttp://www.7deradio.cat

Boca Ràdio 90.1FMhttp://www.bocaradio.org

Ràdio Ateneu del Clothttp://www.ateneudelclot.com/radio

Radio Ciutat Vellahttp://www.radiociutatvella.es

Radio Nikosiahttps://www.radionikosia.org

Radio Ona de Sants-Montjuïchttp://www.onadesants.cat

Radio Trinijovehttp://radiotrinijove.or

Seguim treballant per informar-vos i compartir amb vosaltres la graella de programació més detallada a partir de setembre!

Home parlant al programa de ràdio