Si vols veure el butlletí en versió web fes click aquí

Hacka què? #HackaCOM! (falta afegir imatge del grafisme)

Com esteu? L'Associa't. Viver de Comunicació té una nova proposta a fer-vos i esperem comptar de nou amb vosaltres. El dia 16 de desembre, a l'Ateneu L'Harmonia (Carrer de Sant Adrià, 20), de 10 a 19h, organitzem la 1era Hackató de comunicació col·laborativa. Entre totes posarem en marxa una campanya de comunicació i crearem accions comunicatives al voltant de l'Associacionisme a Barcelona.

EN QUÈ CONSISTEIX LA #HackaCOM?

Una Hackató és una marató de programadors (d’aquí el nom) pensada per assolir reptes, cercar solucions i desenvolupar prototips, en un breu període de temps. En el nostre cas farem una marató d’un dia per tal de desenvolupar una campanya de comunicació conjunta.

Vol dir tot això:

1.     Connectem associacions i creem col·laborativament una campanya de comunicació amb professionals de cada àrea.

2.     Creem equips de treball segons temàtiques: relat, disseny gràfic, xarxes socials, vídeo, web, mitjans i difusió.

3.     Desenvolupem, posem en marxa les eines per crear la campanya.

4.     Aprenem, fent, descobrim la metodologia i aprenem més sobre campanyes de comunicació i metodologies de treball.

5.     Visibilitzem la nostra organització i l’associacionisme amb una campanya real que suma la força de comunicació de totes les participants.

I per suposat: #CompartimElQueSom!

A QUI ESTÀ DIRIGIDA?

Si formes part d’una associació de la ciutat o ets una professional de la comunicació en les seves diverses vessants, aquí tens una nova experiència en la que pots participar. Una sessió de comunicació col·laborativa que doni un impuls a l’associacionisme de Barcelona.

Ens reunirem a l’Ateneu L’Harmonia un munt d’entitats, col·lectius, projectes comunitaris que fan coses increïbles i gent que ens agrada crear comunicant, entenent la comunicació d’una manera transformadora. Busquem gent com tu, gent que cregui que l’associacionisme és un gran motor d’acció comunitària i que cal que les organitzacions ens ajuntem, ens barregem i co-creem una campanya de comunicació entre totes. Sí, sí, en un dia de treball, en 9 hores, crearem les bases de la campanya i continuarem treballant per posar-la en marxa durant el mes de gener!

Us apunteu al repte? Només cal que ompliu aquest formulari i us enviarem la confirmació de la inscripció per correu electrònic!

Nosaltres ja estem pensant en idees per posar-les en comú!

Us hi esperem!

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades personals s’incorporaran al fitxer ‘Participació Ciutadana' titularitat de l'Ajuntament de Barcelona, amb la finalitat de gestionar les dades rebudes per la participació al projecte Associa't. En omplir aquest formulari, consentiu expressament el tractament de les vostres dades personals per a la finalitat indicada.

Conforme el que estableixen els articles 15 i 16 de la LOPD, us informem que podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició enviant un correu electrònic a comunicacio@associat.barcelona