Formulari de sol·licitud de participació

Les entitats que vulguin participar a l’Associa’t a la Festa s’han de comprometre a que els continguts de les seves activitats són respectuoses amb la igualtat de gènere, els drets humans, els drets de ciutadania, els drets de la infància, els drets dels animals i a que no incorporen valors que atemptin contra la dignitat humana ni es puguin interpretar com una discriminació per raons d’origen, ideològiques, religioses, culturals, socials, d'orientació sexual o d'identitat de gènere.

En aquest primer formulari heu d'indicar

• Les dades de l'entitat
  • Les dades d'una persona de contacte
  • Si voleu participar en el Projecte de dinamització de la comunicació i les xarxes socials

Els camps marcats amb són obligatoris

Dades de l'entitat

màxim 280 caràcters

Formats jpg, png, gif. Mida màxima 5MB

Dades de la persona de contacte de l’entitat

(més endavant us demanarem la persona de contacte de cada activitat proposada)

Projecte de dinamització de la comunicació i les xarxes socials

Un dels projectes col·lectius amb voluntat participativa impulsat en el marc de l’Associa’t a la Festa és el projecte de dinamització de la comunicació i les xarxes socials. Pensem que aquest projecte pot ser un bon instrument per aprendre juntes col·laborant entre totes les associacions, per incrementar la capacitat comunicativa i de transformació social de cada entitat i, a nivell col·lectiu, per donar més potència al conjunt de l’Associa’t a la Festa.