Plaça de Catalunya. 23, 24 i 25 de setembre

@associatfesta

Criteris de participació per a l’espai de la Cafeteria de Comerç Just

La Cafeteria de Comerç Just és un espai format per una carpa i una terrassa. Podrà ser compartit entre diferents entitats per torns, a raó d’una associació (responsable de la cafeteria) per dia, i que seran seleccionades seguint els següents criteris:

1. Per participar en el procés de selecció, caldrà omplir prèviament la butlleta de sol·licitud de la Cafeteria de Comerç Just. La tramitació de les sol·licituds es realitzarà a través d'aquest mateix web.
  2. Ésser una entitat sense afany de lucre que entre les seves activitats principals destaqui la promoció i distribució d’articles de comerç just.
  3. Presentar una proposta d’articles per fer la venda a la cafeteria. Els productes (cafè, te i altres infusions, pastes...) hauran d’estar envasats i ésser exclusivament de comerç just i solidari. L’organització valorarà positivament aquelles propostes presentades que expliquin les característiques dels productes a la venda en relació a objectius socials, ambientals, de cooperació, sensibilització, etc. vinculats a projectes en els que participi o col·labori l’entitat.
  4. L'organització també podrà tenir en consideració els següents aspectes:

Accedir al formulari d'inscripció

Criteris de participació