núvols

Viver de comunicació

Us presentem una proposta que us pot interessar molt: L’ASSOCIA’T, VIVER DE COMUNICACIÓ.

L’organitzem en tres espais diferenciats i autònoms:

Empoderament amb l'autodiagnosi: Què necessita la teva entitat en termes de comunicació?

Podeu venir a una de les 2 sessions que organitzarem per a compartir la poderosa eina de l'autodiagnosi de la pròpia entitat, en termes sistèmics i de comunicació. Aquesta eina us serà útil per a utilitzar-la a nivell intern i treballar estratègicament i en comunicació per al vostre projecte associatiu. Dates a escollir: 21 o 25 de novembre.

> Formació Comunica't! Aprenem a comunicar per a transformar tant la nostra associació com la nostra comunitat.

Farem 2 formacions sobre aspectes importants de la comunicació de la vostra organització. Triarem els temes especialment a partir dels resultats de la sessió d'autodiagnosi, així que és recomanable, tot i que no obligatori, assistir a les sessions d’empoderament amb l’autodiagnosi. Les dates: 28 de novembre i 2 de desembre.

Acció col·lectiva de comunicació en forma de HackatóSeriem capaces les organitzacions, amb ajuda de professionals i en un sol dia, decidir de què necessitem parlar a la ciutadania; dissenyar una campanya per dir-ho alt i clar i preparar-la per posar-la en marxa l’endemà? Això és el que farem en aquesta acció col·lectiva. No heu de tenir cap coneixement específic previ. 16 de desembre.

LA HACKATÓ

Hacka què? #HackaCOM!
1era Hackató de comunicació col·laborativa
Organitzacions i professionals colze a colze creant accions comunicatives per activar l’associacionisme a Barcelona
16 de desembre de 10 a 19h
Ateneu L’Harmonia
Inscripcions en aquest formulari

EN QUÈ CONSISTEIX LA #HackaCOM?

Una Hackató és una marató de programadors (d’aquí el nom) pensada per assolir reptes, cercar solucions i desenvolupar prototips, en un breu període de temps. En el nostre cas farem una marató d’un dia per tal de desenvolupar una campanya de comunicació conjunta. Vol dir tot això:

1. Connectem associacions i creem col·laborativament una campanya de comunicació amb professionals de cada àrea.
  2. Creem equips de treball segons temàtiques: relat, disseny gràfic, xarxes socials, vídeo, web, mitjans i difusió.
  3. Desenvolupem, posem en marxa les eines per crear la campanya.
  4. Aprenem fent, descobrim la metodologia i aprenem més sobre campanyes de comunicació i metodologies de treball.
  5. Visibilitzem la nostra organització i l’associacionisme amb una campanya real que suma la força de comunicació de totes les participants.

I per suposat: #CompartimElQueSom!

A QUI ESTÀ DIRIGIDA?

Si formes part d’una associació de la ciutat o ets una professional de la comunicació en les seves diverses vessants, aquí tens una nova experiència en la que pots participar. Una sessió de comunicació col·laborativa que doni un impuls a l’associacionisme de Barcelona.

Ens reunirem a l’Ateneu L’Harmonia un munt d’entitats, col·lectius, projectes comunitaris que fan coses increïbles i gent que ens agrada crear comunicant, entenent la comunicació d’una manera transformadora.

Busquem gent com tu, gent que cregui que l’associacionisme és un gran motor d’acció comunitària i que cal que les organitzacions ens ajuntem, ens barregem i cocreem una campanya de comunicació entre totes. Sí, sí, en un dia de treball, en 7 hores, crearem les bases de la campanya i continuarem treballant per posar-la en marxa durant el mes de gener!

T’apuntes al repte?

Nosaltres ja estem pensant en idees per posar-les en comú!