Associa't a la festa

L’Associa’t està adreçat al gran i divers teixit associatiu de la ciutat: des de les pròpies associacions i fundacions als espais comunitaris, les plataformes ciutadanes i els moviments socials que fan de Barcelona una ciutat més justa i democràtica. Els objectius del projecte són donar visibilitat i posar en valor la importància i la riquesa d’aquest ecosistema social. Enfortir i empoderar aquestes organitzacions i esdevenir un espai de trobada, relació i articulació de les entitats de la ciutat.

Fem sentir el valor del teixit associatiu de Barcelona.

Associa't a la Festa

L’Associa’t a la festa és el punt de trobada entre l’associacionisme i la ciutadania durant les festes de La Mercè. Compta amb una programació singular i cent per cent coproduïda juntament les associacions participants.

Viver de Comunicació

El Viver de comunicació és una proposta de comunicació transversal, comunitària, estratègica i transformadora. Volem enfortir el treball comunitari i el teixit associatiu de Barcelona des de la comunicació. Enforteix-te, articulat i participa-hi!

Projecte Associa't

L’Associa’t és un espai de trobada de la gran diversitat d’associacions i projectes comunitaris que fan de Barcelona una ciutat més justa i democràtica. L’Associa’t és un projecte impulsat des del Servei d’Acció Comunitària (SAC) de l’Ajuntament de Barcelona i dinamitzat per Quepo. Està format per dos espais diferenciats que s’interrelaciones: el Viver de Comunicació, una proposta de formació per a les entitats des de la comunicació; i l’Associa’t a la Festa, punt de trobada de l’associacionisme durant les festes de La Mercè i que compta amb una programació singular i coproduïda amb les associacions participants.