Posa't a la nostra pell

Associa't a la fresca
21 de setembre
20:00 - 22:00
Arep i Inclús han decidit unir forces i realitzar plegats el concurs "Posa't a la nostra pell".
Es tracta d'un concurs de curtmetratges amateur on persones amb un tipus de diversitat funcional es posen a la pell d'una altra persona amb una diversitat funcional diferent i realitzen un curt. Les obres seleccionades entraran a concurs i es veuran projectades durant l'Inclús, Festival de Cinema i Discapacitat de Barcelona, d'enguany.

En llegir hi haurà una pantalla per audiovisuals hem cregut que seria interessant projectar els curts realitzats durant l'any passat, per invitar a altres entitats a participar i obrir-ho a qualsevol associació de la ciutat.

Estariem oberts però a fer un taller més dinàmic o quelcom més participatiu. Fer una versió pels dies de l'Associa't del nostre concurs "Posa't a la nostra pell", obert a tothom que hauria de realitzar un video d'1 minut en 5 hores o menys amb una premisa i una diversitat funcional que asignariem nosaltres que s'haurien d'entregar el diumenge al matí per després fer una valoració i poder projectar-los també o a la pantalla vostra o seleccionar un guanyador que es poguès veure durant el Festival Inclús.